Bij aankoop van producten via www.locklock.nl heb je het recht om gedurende een periode van 14 dagen (een deel van) de bestelling zonder opgaaf van redenen te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
RETOURPROCEDURE
Als je onderstaande stappen volgt, kunnen wij je retourzending spoedig afhandelen:
- Stuur het product compleet, ongebruikt en goed verpakt retour.
- Vul het retourformulier aan de achterkant van de pakbon in. Voeg dit toe aan het pakket.
- Verzend het retourpakket naar onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Lock&Lock Benelux B.V.
Oostergracht 3
3763LX Soest
- Je krijgt een ontvangstbevestiging van ons zodra de retourzending bij ons binnen is.
- Terugbetalen doen wij altijd zo snel mogelijk waardoor het geld vaak binnen enkele werkdagen is teruggestort, met een maximum van 7 dagen.
GARANTIE
Ondanks de hoge kwaliteit van de Lock&Lock producten kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden we graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een product defect is op het moment dat je het ontvangt, neem dan direct contact op met onze klantenservice:
T: 085-8001800 (werkdagen van 09:00-17:00)
E: info@locklock.nl
GEBRUIKSVOORSCHRIFTEN
De verschillende productcategorieën van Lock&Lock hebben een gebruiksaanwijzing. Neem deze gebruiksvoorschriften in acht voor een lange levensduur en optimaal gebruik van de producten.
– Gebruiksaanwijzing vershoudbakjes
– Gebruiksaanwijzing ovenschalen
– Gebruiksaanwijzing HOT&COOL drinkflessen
Heb je de gebruiksvoorschriften in acht genomen maar kamp je toch met een defect? Onder beperkende voorwaarden wordt 1 jaar garantie gegeven op Lock&Lock producten, mits de defecten zijn toe te wijzen aan productiefouten en/of grondstoffen:
- Binnen 12 maanden na aankoop (met aankoopbewijs) worden defecte producten of onderdelen geheel gratis vervangen;
- Gaat het product na 12 maanden of langer kapot? Dan moet je kunnen bewijzen dat dit niet jouw schuld is en dat het aan het product ligt. Defecte producten of onderdelen worden dan tegen betaling van verzend- en handelingskosten vervangen.
Neem in deze gevallen contact op met onze klantenservice.
Klik hier voor onze uitgebreide Algemene Voorwaarden.